Kesudahan 'MEMERITKAN' Punca Adi Putra Kahwin Lain


6 Tahun Selepas Keguguran Bayi Kembar Punca Adi Putra Kahwin Lain

6 Tahun Lepas 1 berita yang amat menyedihkan menimpa Adi Putra apabila bayi kembar 3 nya keguguran.





Ady dan isterinya menjalani kaedah persenyawaan luar rahim ataupun In vitro Fertilization (IVF) selepas mereka gagal mendapat anak sejak sekian lama.

"Memandangkan sudah tiga kali isteri saya mengalami keguguran sebelum ini, jadi untuk kali ini saya tidak meletakkan harapan yang terlalu tinggi. Kalau ada rezeki, memang saya terima sepenuh hati tapi kalau memang belum rezeki, saya terimanya dengan hati yang terbuka," katanya yang telah berkahwin dengan Aida selama empat tahun.

Mungkin ini punca Adi Putra Kahwin Lain..

Mengulas tentang keguguran yang dialami isterinya itu, Ady berkata, perkara itu berlaku disebabkan oleh faktor kandungan yang tidak kuat.
"Mujur juga ia gugur secara keseluruhan, di mana gumpalan daging yang baru berusia tiga bulan itu jatuh sepenuhnya.

"Jika tidak, mungkin isteri saya akan lebih sakit lagi sebab terpaksa melalui pelbagai proses rawatan susulan. Ketika kejadian itu, saya memang kebetulan berada di rumah. Jadi, keadaan lebih terkawal dan dapat hantar isteri ke hospital secepat mungkin. Dia kini berehat di rumah," katanya.




0 Response to "Kesudahan 'MEMERITKAN' Punca Adi Putra Kahwin Lain"

Catat Ulasan